gru 28 2014

Sprzątanie kuchni


Komentarze: 0

 Kuchnia... jeden z największych koszmarów przy sprzątaniu. Stary zaschnięty tłuszcz, mnóstwo zakamarków i świadomość, że za kilka dni będzie tak samo jak teraz. Dodatkowo jest ona strategicznym pomieszczeniem zarówno u Klienta prywatnego jak i korporacyjnego. Jest punktem gdzie krzyżują się drogi wszystkich domowników oraz pracowników. Na nic zda się sprzątnięte biuro dyrektora / prezesa firmy, jeśli w kuchni usłyszy i zobaczy przykłady braku staranności. Jak sprzątać kuchnię bez przemęczenia i w poczuciu dobrze wykonanego zadania? Jak zapewnić sobie wdzięczność Klienta bez ryzyka że skorzysta z oferty konkurencji? Jak sporządzić umowę aby nie pozostawić niedomówień pomiędzy oczekiwaniami Klienta a zobowiązaniami przedsiębiorstwa.


 

[ dostęp do całości artykułu: m.czechowicz@jve24.pl ]

Materiały publikowane są w wersji okrojonej - bezpłatnie i przesyłane w wersji pełnej w formacie pdf. odpłatnie. Standardowa cena dostępu do jednego artykułu to 1 zł netto.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz